Admin Admin
عدد المساهمات : 7727 نقاط : 27420 السٌّمعَة : 1 تاريخ التسجيل : 28/09/2012
| موضوع: კომპანია: Regus თანამდებობა: კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელი ვაკანსიის მდებარეობა: თელ - ისრაელის დასაქმება კატეგორია: აბონენტთა მომსახურების ადმინისტრაციული დასაქმების ტიპი: სრული დრო გამოგზავნილია: 2013-01-22 სამუშაოს აღწერა Receptionist الإثنين يناير 21, 2013 8:07 pm | |
| კომპანია: Regus თანამდებობა: კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელი ვაკანსიის მდებარეობა: თელ - ისრაელის დასაქმება კატეგორია:
აბონენტთა მომსახურების ადმინისტრაციული
დასაქმების ტიპი: სრული დრო გამოგზავნილია: 2013-01-22 სამუშაოს აღწერა Receptionist / კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელი, Regus
მიგაჩნიათ თუ არა ისარგებლოს მომუშავე დაკავებულია მიღება ან ფრონტ ოფისი გარემოს? არ თქვენ ყოველთვის მინდოდა მუშაობა საერთაშორისო B2B გარემოს, რომელიც მთავარი საკონტაქტო თქვენი კლიენტები? გსურთ აშენება და შევინარჩუნებთ ძლიერ პროფესიული ურთიერთობების? ხართ თუ არა ფლობს არაბულ და ინგლისურ? თქვენ დაიღალა ხანგრძლივი საათი, შაბათ და ღამის ცვლაში?
თუ უპასუხა YES ყველა ზემოთ კითხვები, გთხოვთ წაიკითხოთ შემდგომი.
Regus არის მსოფლიოში ყველაზე დიდი მიმწოდებელია მოქნილი სამუშაო გარემოს გადაწყვეტილებები. With 1,200 ბიზნეს ცენტრების 550 ქალაქების 95 ქვეყანაში, ჩვენ საშუალებას ხალხს მუშაობა თუმცა, როდესაც, სადაც არ უნდა. თანამდებობა მოთხოვნები უნარები / მრეწველობა კვალიფიკაციების საჭირო: თქვენი ყოველდღიური ამოცანები და მოვალეობები მოიცავს: • ფრონტ ოფისი: მიესალმება და მისალმებები მომხმარებელს, გატარება სატელეფონო ზარები. • კლიენტების მომსახურება: Being პირველი პუნქტი საკონტაქტო ჩვენი მომხმარებლისათვის, მხარდაჭერასა და დახმარებას მოგვარებას მათი შეკითხვებს. • ადმინისტრაცია: დახმარება ჩვენს კლიენტებს ადმინისტრაციულ ფუნქციებს უკავშირდება მათი ბიზნეს და მიმდინარეობს უფლება ხელი ცენტრი მენეჯერი. • სამუშაო ოთახი: ორგანიზება და მომზადება შეხვედრები, მოვლენები და ვიდეო კონფერენციების ბიზნეს ცენტრი. • ცენტრის მზადყოფნა: მიღების დარწმუნებული ყველა ობიექტების ბიზნეს ცენტრი არის სისუფთავე და მომზადებული ჩვენს კლიენტებს ნებისმიერ დროს.
ხართ თუ არა ...? • ენთუზიაზმი პროფესიული ერთად 1-2 წლიანი გამოცდილება ფარგლებში კლიენტის წინაშე დგას როლები? • დამკვეთი ორიენტირებული, მოქნილი და მზად გადასვლა დამატებითი მილის? • გაღიმებული, თუნდაც რამ არ მიდიან კარგად ან თქვენ წარმოუდგენლად დაკავებული?
მაშინ ჩვენ ვეძებთ თქვენთვის! ნუ დაელოდებით, და გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV / რეზიუმე და სამოტივაციო წერილი ინგლისურ ენაზე ელ გამოყენებით ეგრევე ონლაინში Box ქვემოთ დღეს! საჭირო ენების ცოდნა:
Arabic - ძალიან კარგი ინგლისური - ძალიან კარგი
განათლების დონე საჭირო: უმაღლესი სკოლა გამოცდილება საჭირო კვალიფიკაციას განხილვის: 1 2 წლამდე საკონტაქტო ინფორმაცია საკონტაქტო სახელი: Regus რესურსების მართვის კონსულტანტი M +65 81121095 T +65 6560 3224 F +65 6515 4818 რეგისტრაციის არ.: R1114636 EA ლიცენზია: 07C4453 | |
|